HELDER HRM VACATURE

Allround Administratief Medewerker (0,5 – 0,75 FTE / Heino)

Animal Health Concepts (AHC) is een dynamisch groeiend en innovatief bedrijf gespecialiseerd in wateroplosbare aanvullende fytogene diervoeders.
De krachtige plantaardige producten van AHC en hun specialistische expertise stellen veehouders (kippen, koeien, varkens) in staat om hun productie te optimaliseren en tegelijkertijd de behoefte aan antibiotica te minimaliseren. Een waardevolle bijdrage aan een duurzame veehouderij!
AHC is gevestigd in Heino. Het is een relatief kleine organisatie met klanten over de hele wereld. Ze bieden veel kansen en veel zelfstandigheid en houden niet van politiek. Overige kenmerken: samen de schouders eronder, informeel, professioneel, flexibel, geen overwerkcultuur, collegialiteit.

Vanwege groei zijn ze op zoek naar een
Allround Administratief Medewerker (0,5 – 0,75 fte)

De rol
Ben jij een zelfstandige administratieve medewerker die nauwkeurig en gestructureerd kan werken, ben je flexibel en vind je het prettig in een team te werken? Zoek je afwisseling en uitdagingen en wil je graag meegroeien met het bedrijf? Dan zoeken wij jou!
Je gaat je bezig houden met een aantal administratieve taken en ondersteunt daarbij de collega’s in het team zoals customer service en finance.

De werkzaamheden
• Verwerken en factureren van regionale orders in Exact online.
• Verwerken credit cards, declaraties etc.
• Je zorgt voor de BTW en andere belasting aangiftes online (Europese ICP declaraties).
• Verder helpen aan digitalisering van de administratie.
• Openstaande debiteuren opvolgen.
• Verwerken financiële administratie leveranciers in Exact online.
• Regionale verzendingen verwerken samen met de transporteurs.
• Verwerken van interne documenten, o.a. voor registraties.
• Andere werkzaamheden die vrijkomen via customer service en finance.
• Opvangen van bepaalde werkzaamheden tijdens vakanties van een collega.

Jouw profiel
• Een afgeronde mbo opleiding op het gebied van (financiële) administratie of vergelijkbare relevante ervaring.
• Je bent beschikbaar voor 20-30 uur per week, bij voorkeur op maandag, woensdag en vrijdag (in overleg).
• Je beschikt over goede communicatievaardigheden, in het Nederlands en Engels
• Je bent een teamspeler en beschikt over een flexibele, dienstverlenende en oplossingsgerichte instelling – maar bent ook kritisch en accuraat.
• Leergierig en ambitie om mee te groeien met AHC in jouw vakgebied.
• Ervaring met Exact Online in vergelijkbare functies is een voordeel.
• Je woont op redelijke reisafstand van Heino.

Wat biedt AHC jou?
Een ondernemend bedrijf met hele interessante producten, geen politiek en een hoge snelheid dat op dit moment wereldwijd in >20 landen actief is.

• Een salaris van € 2.750 tot max €3.200 bruto per maand o.b.v. 40 uur per week en afhankelijk van ervaring.
• 8 % vakantietoeslag.
• 30 vakantiedagen (op basis van 40 uur per week).
• Een pensioenregeling.
• Groeimogelijkheden als het bedrijf met jou meegroeit.

Interesse?
Helder HRM verzorgt de Werving en Selectie voor AHC. Voor vragen over deze vacature of over het bedrijf kun je contact opnemen met Marieke Bruns (06 – 28420319). Als je wil solliciteren dan ontvangen wij graag jouw CV en motivatie op talent@helder-hrm.nl.

 

 Neem contact op

Helder HRM
Lasondersingel 151
7514 BR Enschede

053 – 8200 918

info@helder-hrm.nl

of vul het formulier onderaan de pagina in om te solliciteren.

 

Solliciteren op deze vacature?

Vul onderstaand formulier in en stuur je CV mee. Wij nemen dan contact met je op.

sollicitatieformulier

Maximum file size: 12MB